Sunday, April 18, 2010

Freemason lagi

Apa yang ada pada kebenaran?
Antara kebenaran dan tipu daya. Masyarakat lebih suka menerima maklumat yang sesuai dengan gaya hidup berbanding dengan keperluan menjadi seorang manusia hakiki.
Menerima apa yang disukai selalunya melakukan keputusan yang tidak sesuai bagi diri kita tapi sesuai pada masa keputusan itu dilakukan.
general_mustafa_kemal
Siapa tidak kenal Mustafa Kamal At-Tartuk? Sistem pendidikan Malaysia menerapkan kepada jutaan pelajar sekolah menengah bahawa beliau adalah BAPA KEMODENAN TURKI. Beliau mendapat gelaran itu selepas menggulingkan kerajaan Khalifah Uthmaniah?
Apa yang Moden?
Sistem pendidikan Malaysia mengikitiraf gelaran tersebut sebagai salah satu silibus pelajaran yang harus ditelan dan percaya oleh mereka yang belajar di Malaysia.
klccmason
klcc2
Pada masa yang sama, Malaysia yang agama rasminya ISLAM memiliki bangunan yang secara ‘kebetulan’ kelihatan seperti logo FreeMason dari pandangan atas. Dan kelihatan jelas tiang kembar tempat upacara Freemason dan Zionist melakukan ritual secara rahsia. Di Bawah tiang tersebut ada matahari yang disebut Suria.
Kebetulan?
Kenapa bangunan setinggi ini dibina di Malaysia di era pemerintahan Dr Mahathir yang kita kenal sebagai seorang negarawan yang hebat dan anti ISRAEL.
structure
Benarkah beliau anti Israel? Secara zahirnya, IYA. Tapi, secara batiniayah nya. Hanya Allah saja yang tahu. Melihat keadaan bangunan KLCC petronas yang tinggi ini memberi saya buah fikiran. Berapakah nilai bangunan ini dan pastinya Petronas membayar bangunan ini dengan harga yang tinggi kepada arkitek dan juga kontraktor yang membinanya. Sudah habis bayar kah? Adakah kerana bangunan ini, Malaysia selamat dari krisis kewangan 1998?
Dizaman ini, untuk berjaya. Anda tidak perlu bijak. Cukup anda mengetahui sistem keseluruhan sesuatu organisasi beroperasi dan berfungsi. Anda sudah mampu menguasai dunia. Dan hari ini, sudah terdapat tangan tangan ghaib yang memerintah dunia. Dan sebagai perdana menteri Malaysia yang paling lama mentadbir Malaysia, beliau sesungguhnya sangat arif dengan kuasa besar Amerika yang boleh melakukan pelbagai propaganda ekonomi dan politik dunia.
610x

Dr M dan George Soros

Adakah Dr M pura pura tidak tahu tentang hakikat Zionist dan Kuasa Dunia ini, atau beliau sendiri bekerjasama dengan tentera Dajjal Mata Satu. Hanya dia saja yang tahu.
Meskipun demikian, Dajjal sudah bertapak di Malaysia. Sebuah kebenaran yang tiada gunanya kecuali bagi mereka yang berani keluar dari hakikat sistem zionist dan kembali kepada Allah.

1 comments:

hamba allah said...

peningla...mahathir ni baik ke x??... haritu ade tgk vid yg mahathir berdebat dgn seorang matsallleh kat utube pasal zionism..n nampak cam baik laa pulak..pastu bila tgk blog ni..SPEEChless terus.. haiyo makin pening laa macam ni.. macam dok dalam pemerintahan firaun la!!

Post a Comment